torsdag 1 augusti 2019

داستانی دلخراش در کشور آلمان که برای یک پسر بچه افتاده است این دستان دلخراش تمام شدنی نیست پدری روانی و پدر زنی تجاوزی و مزدور اطلاعاتی







داستانی دلخراش در کشور آلمان که برای یک پسر بچه  اتفاق افتاده است  این دستان دلخراش تمام شدنی نیست پدری روانی و پدر زنی تجاوزی و مزدور اطلاعاتی  نام زنی که این پسر بچه در موردش حرف میزند یک زنی میباشد دارای دوتا داداش میباشند که هردوی داداشاش اطلاعاتی و در .اطلاعات سپاه مشغول به کار هستندد در یک گفتگو یکی از اعضایی صباه با آیرین آقایی چاقوش داشته است به شرح زیر میباشد.



سلام اسمتون چیه؟

آیریک . اسم من آیریک است من یک داداش دارم الان 5 سالش میباشد خیلی دلم براش تنگ شده ندیده ام خیلی وقت است که ندیده ام.

عضو صباه مگر این زن مادر تو نیست ؟

آیریک نخیر این زن زن پدرم میباشد اصلا بچه دار نمیشه. مادر من با داداشم جای دیگر هستند و نمیدانم کجا هستند.

عضو صباه . چه خوب دوست دارید مامانت را به بینید؟

آیریک. بله خیلی دوست دارم در سال ۲۰۱۷ مادرم با پدرم دادگاهی داشتند در کلن متاسفانه کارمند اداره جوانان طرفدار پدرم بود در هنگام رفتن به پیش قاضی من را تهدید نمود گفت اگر بگیت میخواهم مامانم را به بینم میکشمت و من هم از ترس در حضورعضو اداره ی جوانان و قاضی حقیقت را پنهان نمودم در داخل دلم داشت آتیش میگرفت از ترس گفتم به قاضی نه خیر نیمخواهم برم پیش مادرم به همین خاطر من را از دیدن مامانم و داداشم محروم نمودند.
عضو. صباه. خوب حالا دیگر اجازه نمیدهند شما برید پیش مادرتون؟
آیریک. نه خیر زهره دوستانش میارد اینجا میگوید اگر اسم مادرت بیارید میکشمت دوستانی قوی دارم .
عضو صباه. دیگر رفتار زن پدرت خوب است با شما؟
آیریک نخیر خیلی بدرفتار هستند بعضی وقت از مدرسه برمیگردم مورد بازجویی قرار میگیرم با کی حرف زدم کی آمد پیشم در مدرسه.
عضو صباه.  خوب هرچی در دل داریم برای من تعریف کن به من اعتماد کن من با مادرتون در ارتباط هستم پیام شما را به مادرتون میرسانم.
آیریک. چه خوب داداشم هم میبینید؟ آخ خیلی دوست دارم دداشم را به بینم باهاش بازی کنم خیلی خوشگل است. این زهره شبها میاد تو تخت خوابم با من سکس میکند به مامانم بگو تا شکایتش بکند که من را مجبور میکند تا با زن پدرم سکس بکنم.
عضو صباه. آخ چقدر کثیف است این زن آیا با معلم مدرسه و اداره ای جوانان گفته اید؟
آیریک نه خیر میترسم من را بکشند چون زهره گفته . قول داده اگر به کسی بگم من را میکشند شب میاد شلوارم در میارد و با کیرم ور میرد و بعدش من را مجبور میکند که تا با زهره سکس بکنم من گفتم دوست ندارم ولی او میگوید باید این کار را بکنم تا مادرم یادم برود و وابسته به زهره بشم به خاطر سکس.
عضو صباه. در این باره به رضا باشهتیپور گفتی؟ آیریک نه ایشان ترک هستند و به ایران رفت و آمد میکنند با سپاه کار میکنند.
Eine herzzerreißende Geschichte über einen Jungen in Deutschland Diese herzzerreißende Geschichte ist noch nicht zu Ende. Psychischer Vater und Vater, Vergewaltiger und Geheimdienstler Die Frau, von der dieser Junge spricht, ist eine Frau mit zwei Brüdern, die beide Geheimdienstler sind und Das IRGC arbeitet. In einem Gespräch hatte eines der Mitglieder des Morgens ein Messer mit Irene Aghaei, wie folgt.

Hallo, wie heißt du?

Ayric. Mein Name ist Ayrik, ich habe einen Bruder, der jetzt 5 Jahre alt ist und den ich schon lange nicht mehr vermisst habe.

Ist diese Frau nicht deine Mutter am Morgen?

Ayrik ist nicht der Vater dieser Frau. Meine Mutter ist irgendwo bei meinem Vater und ich weiß nicht, wo sie sind.

Morgen Mitglied. Wie möchtest du deine Mutter sehen?

Ayric. Ja, ich liebe es. Meine Mutter hatte eine Gerichtsverhandlung mit meinem Vater in Köln. Leider war er ein Jugendanwalt in Köln, als er zum Richter ging. Und ich verbarg die Wahrheit vor dem Richter. Ich brannte in meinem Herzen. Ich hatte Angst, dem Richter nein zu sagen.
Mitglied. Morgen. Also lassen sie dich jetzt nicht mehr zu deiner Mutter?
Ayric. Nein, nein, Venus, seine Freunde hier, sagen, wenn Sie Ihre Mutter anrufen, werden Sie starke Freunde haben.
Morgen Mitglied. Ist dein Schwiegervater gut zu dir?
Irik Noir ist sehr missbräuchlich Manchmal komme ich aus der Schule zurück und werde befragt, mit wem ich in der Schule gesprochen habe.
Morgen Mitglied. Nun, was auch immer wir vorhaben, sag mir, vertraue mir, dass ich mit deiner Mutter in Kontakt bin. Ich sende deine Nachricht an deine Mutter.
Ayric. Wie gut siehst du meinen Bruder? Schließlich liebe ich es, mein Kleinkind mit ihr spielen zu sehen. Diese Venus kommt nachts und hat Sex mit mir in meinem Bett. Sag meiner Mutter, sie soll sich beschweren, dass sie mich zwingt, Sex mit der Frau meines Vaters zu haben.
Morgen Mitglied. Wie dreckig ist diese Frau?
Nein, ich habe keine Angst, mich umzubringen, sagte Venus. Verspricht, dass wenn ich jemandem sage, dass er mich tötet, meine Hose nachts ausgeht und mich tötet und mich dann zwingt, Sex mit Venus zu haben. Wegen Sex vergiftet zu werden.
Morgen Mitglied. Hast du Reza Behtipur davon erzählt? Neun von ihnen sind Türken und sie reisen in den Iran und arbeiten mit der IRGC zusammen.
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
English
A heartbreaking story about a boy in Germany This heartbreaking story is not over yet Psychic father and father raping and intelligence agent The woman this boy talks about is a woman with two brothers who both have intelligence and The IRGC is working. In a conversation, one of the members of the morning had a knife with Irene Aghaei, as follows.

Hello what's your name

Ayric. My name is Ayrik, I have a brother who is now 5 years old. I haven't missed him in a long time.

Isn't this woman your mother in the morning?

Ayrik is not the father of this woman. My mom is with my dad somewhere and I don't know where they are.

Morning Member. How would you like to see your mom?

Ayric. Yes, I love it. My mother had a trial with my dad in Cologne. Unfortunately, he was a youth advocate for my father in Cologne. When he went to the judge, he threatened me. And I hid the truth from the judge. I was burning in my heart. I was scared to say no to the judge.
Member. Morning. So now they won't let you go to your mother?
Ayric. No, no, Venus, his friends here, says that if you call your mother you will have strong friends.
Morning Member. Is your father-in-law good to you anymore?
Ayrik Noir is very abusive Sometimes I come back from school interrogated with who I talked to when I came to school.
Morning Member. Well, whatever we have in mind tell me trust me I'm in touch with your mother I send your message to your mother.
Ayric. How well do you see my brother? Finally, I love to watch my toddler play with her. This Venus comes at night having sex with me in my bed Tell my mom to complain that she is forcing me to have sex with my father's wife.
Morning Member. How filthy is this woman? Have you told the school teacher and youth office?
No, I'm not afraid of killing me, because Venus said. Promises that if I tell someone they kill me, my pants will come off at night, and they will kill me, and then force me to have sex with Venus. To be poisoned because of sex.
Morning Member. Did you tell Reza Behtipur about this? Nine of them are Turks and they travel to Iran and work with the IRGC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar